Min oplevelse af valgfag

Vi arbejdede med Ipad og redigerede i apps, hvilket var første gang jeg havde prøvet det. Jeg anså det for at være lærerigt og nødvendigt, da vi er nød til at bruge den erfaring ude i praktikken og det fremtidige arbejdsmarked. Jeg er digital immigrant, så jeg er bevidst om at jeg bliver nød til at kæmpe for at holde mig opdateret på de nye medier og brugen af disse.

Samarbejde og digitale medier. Det var også nyt for mig, og anderledes end bare at sidde alene og styre alting selv. det var sundt for mig, for man får så mange inputs fra ens medstuderende.

Afleveringerne i faget fik mig til at reflektere over faget og hvordan man kan bruge det i praksis.

Her er et godt link til arbejdet med medier og apps:

gode multimedie apps

Kevin Arnold

Leave a Reply

