Sommer og digitale medier

Sommeren er på vej, og har i dag været ude og nyde det. Jeg var ude og se min lillebror spille amerikansk football. 

Noget der undrede mig var hvor mange der sad og kiggede på deres telefon og ikke på kampen. Mig selv inklusiv. Og nu sidder jeg så og tænker, hvorfor skal telefonen tage så meget tid fra os. Ja, jeg har fået nogle gode billeder af kampen, og et par videoer. Og så da også noget af kampen, men må da ærligt indrømme jeg gik glip af noget – hvilket andre også må have gjort. 

Hvorfor er den telefon så vigtig og skal stjæle så meget tid fra os? Er det der sker på den, mere vigtigt end det der sker omkring os? 😐 

Leave a Reply

